کتاب حرفه ی نو (2)

8,000 تومان

بخرید و 160 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : چارلز کینگ-جیمز رابینسن
ناشر : نیما عربشاهی
ترجمه : نیما عربشاهی-شکوه آرونی
مجموعه ای از حقایق تاثیر گذار در بازاریابی چند سطحی MLM و بررسی نقاط ضعف و قوت آن

کتاب حرفه ی نو (2)

 نوشته :
چارلز کینگ-جیمز رابینسن
 ناشر : نیما عربشاهی
 ترجمه : نیما عربشاهی-شکوه آرونی
 شابک : 978-964-06-7732-9
 تعداد صفحات : 136
 شمارگان چاپ : 5000
 نوبت چاپ : اول -  1385
 لیتوگرافی : -

قیمت پشت جلد : 8000 تومان

  درباره کتاب :
 این کتاب بهترین ، موثرترین و به روز ترین منبع اطلاعاتی درباره ی وضعیت بازاریابی چند سطحی (MLM) در آغاز قرن بیست و یکم است. نوشته های چارلز کینگ و جیمز رابینسن  بر اساس مشاهدات عینی و عملی در بازاریابی شبکه ای نوشته شده است ، نه بر اساس منافع شخصی. آنها با جمع آوری مجموعه ای از حقایق تاثیر گذار ، نشان می دهند که بی شک بازاریابی چند سطحی (MLM) ابزاری مهم برای افرادی است که در قرن بیست و یکم به دنبال شغل آزاد، مالکیت کاری و استقلال مالی هستند. آنها هم چنین دورنمایی از شرکت های پیشگام ارائه داده و نقاط قدرت و ضعف هر کدام را بیان کرده اند.
  فهرست مطالب :


درباره ی نویسندگان
فصل  5 : چهره ی نوین بازاریابی شبکه ای
فصل 6 : شرکت های راهبردی آینده ی بازاریابی شبکه ای
فصل 7 : شرکت های روبه رشد و موثر
فصل 8 : نقشه ی اجرا برای خبرگان نوین
فصل 9 : آزمون IQ

  • نیما عربشاهی
  • چارلز کینگ-جیمز رابینسن
  • نیما عربشاهی
  • 170
  • اول
  • 1385
  • 5000
  • 978-964-06-7732-9
  • 136
مــزایا
مــعایب