کتاب بازاریابی دهان به دهان؛کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما تبلیغ کنند

16,000 تومان

بخرید و 320 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : اندی سرنوویتز
ناشر : آموخته
ترجمه : نوشا صفاهانی-مهرداد فروزنده
کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما تبلیغ کنند

کتاب بازاریابی دهان به دهان
کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما تبلیغ کنند

 نوشته :
اندی سرنوویتز
 ناشر : آموخته
 ترجمه : نوشا صفاهانی-مهرداد فروزنده
 شابک : 978-600-6465-98-2
 تعداد صفحات : 248
 شمارگان چاپ : 1000
 نوبت چاپ :  اول- 1394
 لیتوگرافی : -

 قیمت پشت جلد : 16000 تومان

 درباره کتاب :
چه بخواهید و چه نخواهید همه در حال حرف زدن درباره ی کالاها و خدمات شما هستند. فرقی ندارد مالک کسب و کاری بزرگ باشید یا کوچک ؛ در بازارهای مصرفی فعال باشید یا صنعتی؛ فروشگاهی کوچک داشته باشید یا مجموعه ای عظیم از فروشگا های زنجیره ای. بهتر است تا دیر نشده به گفت و گوهای مردم بپیوندید و با مشارکت فعال ، رشد و پیشرفت خود را تضمین کنید. کتاب پیش رو رویکردی منسجم برای پیشبرد تبلیغات دهان به دهان ارائه می کند. صدها مثال و نمونه و راهکار ساده و کاملا کاربردی لذت مطالعه ی کتاب را دو چندان کرده است. نویسنده تلاش کرده به دور از مفاهیم نظری ، راهکارهایی ساده، کم هزینه و موثر ارائه کند.  در این کتاب یاد می گیرید چگونه به کمک کمپین های بازاریابی دهان به دهان موثر مردم را وادار به صحبت کنید. وارد جزئیات هم خواهید شد : اینکه از کجا شروع کنید ، چه کاری انجام دهید و چگونه آن را به موفقیت برسانید. همه چیز را عملی یاد می گیرید ؛ گام هایی رو به جلو که می توانید فورا و بدون صرف بودجه های عظیم از آنها استفاده کنید.


 فهرست مطالب :


مقدمه ی مترجمان
پیش گفتار ست گودین
دیباچه
یادداشتی برای خوانندگان

بخش اول - مفاهیم ضروری
فصل 1 : بازاریابی دهان به دهان چیست ؟
فصل 2 : نکات اساسی - شش ایده ی بزرگ
فصل 3 : بیانیه ی بازاریابی دهان به دهان

بخش دوم - چگونه آن را انجام دهیم ؟
فصل 4 : 5T در عمل
فصل 5 : سخنگویان : چه کسانی با دوستان شان درباره ی شما صحبت می کنند؟
فصل 6 : موضوعات : آنها درباره ی چه موضوعی صحبت خواهند کرد ؟
فصل 7 : ابزارها : چگونه می توانید به انتقال پیام کمک کنید ؟
فصل 8 : مشارکت : چگونه می توانید به گفت و گوها بپیوندید ؟
فصل 9 : پیگیری : چه افرادی درباره ی شما حرف می زنند ؟

و در پایان ....
16 روش بازاریابی دهان به دهان ساده ، ضروری و مطمئن
پیش گفتار : 10 نکته ی دیگر از گای کاوازاکی
درباره ی نویسنده

  • انتشارات آموخته
  • اندی سرنوویتز
  • نوشا صفاهانی-مهرداد فروزنده
  • 310
  • اول
  • 1394
  • 1000
  • 978-600-6465-98-2
  • 248
مــزایا
مــعایب