کتاب انضباط تیم ها و آیا می خواهید مشتریان خود را برای همیشه حفظ کنید

5,000 تومان

بخرید و 100 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نویسندگان کتاب اول: جان آر.کتسنبک و داگلاس کی.اسمیت
نویسندگان کتاب دوم : بی جوزف پاین دوم-دان پپرز-مارتا راجرز
ناشر: مبلغان
ترجمه: احمد ارژمند
مجموعه دو کتاب در یک کتاب از سری مقالات دانشگاه هاروارد

 دو کتاب در یک کتاب
کتاب اول : انضباط تیم ها
 نویسندگان: جان آر.کتسنبک و داگلاس کی.اسمیت
کتاب دوم : آیا می خواهید مشتریان خود را برای همیشه حفظ کنید ؟
 نوشته : بی جوزف پاین دوم-دان پپرز-مارتا راجرز
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : احمد ارژمند
 شابک : 978-964-2614-64-6
 تعداد صفحات : 80
 شمارگان چاپ : 1500
 نوبت چاپ : دوم- 1392
 لیتوگرافی : پائیزان
 قیمت پشت جلد : 5000 تومان
 درباره کتاب :
مجموعه کتاب های دو کتاب در یک کتاب یک مجموعه کلاسیک از بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار است.هر جلد حاوی دو عنوان اصلی است و به صورت مستقل به طرح موضوعات مهمی می پردازد.این مجموعه از سال 1992 به عنوان یک منیع پیشتاز برای ایده های پیشرفت و موفقیت در فعالیت های مدیریتی بوده استکه بسیاری از آنها تا امروز هنوز با ما حرف می زنند و مار تحت تاثیر قرار می دهند.هر عنوان از این مجموعه دربرگیرنده ی اندیشه ی موثر و قدرتمندی است که بهترین کنش ها را شکل داده و الهام بخش مدیران و کارشناسان بیشماری در سراسر جهان بوده است. این اندیشه ها در عین حال نحوه ی نگرش و تفکر شما را دربارهی دنیای شگفت انگیز و پرتلاطم کسب و کار امروزین دگرگون خواهد ساخت.
کتاب اول به نام "انضباط تیم ها" از یک سو به این مطلب می پردازد که تیم ها از بنیاد با گروه های کاری متفاوتند چون هم به تعهد فردی هم به تعهد متقابل تاکید می کنند و از سوی دیگر تیم های برتر برای کشف کردن،شکل دادن و به توافق رسیدن روی خواسته ای که هم به صورت جمعی هم انفرادیبه آنان تعلق داشته باشد وقت و کوشش فوق العاده ای صرف می کنند.
کتاب دوم "آیا می خواهید مشتریان خود را برای همیشه حفظ کنید" بیان می کند که شرکتی که آرزو می کند به مشتریانش دقیقا همان چیزی را بدهد که می خواهند باید فناوری را به کار گیرد تا بتواند به دو ویژگی سفارشی ساز انبوه ( فراهم کردن کالا و خدمات سفارش شده هر فرد با کارایی) و بازاریاب تک به تک ( گرفتن اطلاعات درباره ی نیازها و ترجیحات هر مشتری ) برسد. این دو ویژگی باعث پیوند بین تولید کننده و مصرف کننده شده که اصطلاحا رابطه ی یادگیری نامیده می شود.شرکتی که می تواند رایطه های یادگیری با مشتریانش بپرورد به شرط آنکه به تامین محصولات یا خدمات سفارشی دارای کیفیت خوب،به قیمت های رقابتی معقول ادامه دهد و موج جدید فناوری را از دست ندهد می تواند مشتریانش را برای همیشه حفظ کند.
 فهرست مطالب :
 فهرست کتاب اول
یادداشت ناشر
مجموعه کلاسیک بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار
تخصص فنی یا کارکردی
مهارت های حل مساله و تصمیم سازی
مهارت های کارآفرینانه
تیم هایی را که چیزهایی را توصیه می کنند
تیم هایی که چیزهایی را می سازندیا انجام می دهند
تیم هایی که چیزهایی را راهبری می کنند
ساختم عملکرد تیمی
درباره ی نویسنده
خلاصه کتاب
چکیده اندیشه
اندیشه در عمل
دیگر آثار مترجم
فهرست کتاب دوم
مجموعه کلاسیک بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار
از تولید انبوه به سفارشی ساختن انبوه
رابطه های یادگیری در چه زمانی مناسب اند؟
رقابت کردن برای جلب مشتری نهایی
نحوه ی ایجاد رابطه های یادگیری
چگونه مشتریان همیشگی به دست آوریم ؟
پیپاد چگونه در حال سفارشی کردنسوپر مارکت مجازی است ؟
نحوه ی تعامل : مجموعه نمونه ای از فناوری های امروز
درباره ی نویسنده

  • انتشارات مبلغان
  • جان آر.کتسنبک و داگلاس کی.اسمیت
  • احمد ارژمند
  • 95
  • دوم
  • 1392
  • 1500
  • 978-964-2614-64-6
  • 80
مــزایا
مــعایب