کتاب عصر سوم بازاریابی

6,500 تومان

بخرید و 130 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

 نوشته:فیلیپ کاتلر-ایوان ستیاوان-هرماوان کارتاجایا
ناشر:رسا
ترجمه : هرمز مهرانی-بهزاد شهرابی
محصول محوری> مشتری محوری>انسان محوری 

کتاب عصر سوم بازاریابی
محصول محوری-> مشتری محوری->انسان محوری
نوشته : فیلیپ کاتلر-ایوان ستیاوان-هرماوان کارتاجایا
ناشر : رسا
ترجمه : هرمز مهرانی-بهزاد شهرابی
شابک : 978-964-317-833-8
تعداد صفحات : 216
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : اول- 1391
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 6500 تومان
درباره کتاب :
بازاریابی در سال های اخیر بخشی از قدرت و نفوذ خود را از دست داده است.اما این کتاب مهیج نشان می دهد که بازاریابی چگونه می تئاند اعتماد و نفوذ خود را در داخل و خارج سازمان مجددا به دست آورد. لئونارد بری،استاد بازاریابی دانشگاه A&M تکزاس
فیلیپ کاتلر در دوره متلاطم و پرتحول عصر کنونی با بینشی به موقع مجددا مسیر بازاریابی راهبردی را رهبری می کند.عصر سوم بازاریابی با ارائه روش های کسب مزیت رقابتی با توجه به معنویت و مطالب مرتبط با روح انسانی ، نکات مهم و قابل توجهی ارائه کرده است. دنیس دانلوپ،مدیر عامل انجمن بازاریابی آمریکا
«عصر سوم بازاریابی» ایده های مهمی را برای همه ی مدیران ارشد دارد.این کتاب مسیر حرکت شرکت های انسان محور و ارزش گرا را به روشنی و وضوح نشان می دهد. ده فرمان نوآورانه کتاب بازاریابی و ارزش ها را یکپارچه می کندو به شرکت هایی که به آن عمل می کنند، شخصیت و هدف می دهد. استفن گریسر و ریچارد چاپمن ،استاد اداره امور کسب و کار از دانشکده امرتیوس دانشگاه هاروارد
مدیران بازاریابی شرکت ها برای مدت های طولانی فکر می کردند که هدف فعالیت های بازاریابی،رضایت مشتری است.اما عصر سوم بازاریابی نشان می دهد که صحنه آینده بازاریابی ،رفاه مشتری و موارد مرتبط با رفاه جامعه است.مصرف کنندگان درخواست های بیشتری از خودشان دارند و لذا شرکت های هوشمند نیز باید همین کار بکنند. نیرمالیا کومار،استاد بازاریابی و مدیر مرکز مطالعات هند-دانشکده کسب و کار لندن
فهرست مطالب :
پیش گفتار مترجمان
مقدمه (از رئیس جمهور اندونزی)
پیشگفتار مؤلفین
درباره ی مؤلفین
درباره ی مترجمان
بخش اول- روندها
فصل اول : به عصر سوم بازاریابی خوش آمدید
چرا عصر سوم بازاریابی؟
عصر مشارکت و بازاریابی مشارکتی
عصر تناقض جهانی شدن و بازاریابی فرهنگی
عصر جامعه خلاق و بازاریابی معنوی
بازاریابی عصر سوم : مشارکتی،فرهنگی و معنوی
فصل دوم : مدل آینده عصر سوم بازاریابی
تاریخچه 60 سال گذشته بازاریابی: نگاهی کوتاه به گذشته
اینده بازاریابی
افقی نه عمودی
«مشتری اول است»
حرکت به سمت عصر سوم بازاریابی: مدل 3i
حرکت به سمت بازاریابی ارزش آفرین
بازاریابی عصر سوم : معنی بازاریابی و بازاریابی معنوی
بخش دوم - راهبرد
فصل سوم : بازاریابی رسالت شرکت ها به مصرف کنندگان
مصرف کنندگان،مالکین جدید نام تجاری هستند!
تعریف مناسب رسالت نام تجاری
خلاصه : قول تحول،داستان قوی و مهیج و درگیر کردن مصرف کنندگان
فصل چهارم : بازاریابی ارزش ها به کارکنان
ارزش های اخلاقی شرکت ها آسیب دیده اند
تعریف ارزش ها
مزایای ارزش ها
عمل به آنچه که موعظه می شود
خلاصه : ارزش های مشترک و رفتارهای عمومی کارکنان
فصل پنجم : بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال های بازاریابی
جابه جایی رشد و ضرورت همکاری و مشارکت
شرکای کانال ها در عصر سوم بازاریابی
خلاصه : مشارکت ارزش آفرین در کانال ها
فصل ششم : بازاریابی چشم انداز به سهام داران
کوتاه مدت نگری به اقتصاد لطمه می زند
ارزش بلند مدت سهام داران=چشم انداز پایداری
پایداری های اجتماعی و محیط زیست و ارزش سهام داران
بازاریابی راهبردهای با چشم انداز قوی شرکت
خلاصه : مطالعه موردی کسب و کار برای بازاریابی عصر سوم
بخش سوم - کاربرد
فصل هفتم : ایجاد تحولات اجتماعی -فرهنگی در بازارها
بازاریابی در بازارهای بالغ
از اقدامات بشر دوستانه تا تحول
سه گام برای ایجاد تحولات اجتماعی-فرهنگی
خلاصه : تحول را در شخصیت شرکت خود ایجاد کنید
فصل هشتم : توسعه کارافرینی در بازارهای نوظهور
از هرم به الماس،از کمک به افراد فقیر تا کارآفرینی
سه نیروی توانا ساز و چهار الزام
معنی بنگاه کسب و کار اجتماعی
بازاریابی برای کاهش فقر
خلاصه : کاهش فقر با تشویق کارآفرینی
فصل نهم : تلاش برای پایداری محیط زیست
مقدمه
سه بازیگر پایداری محیط زیست
همکاری نوآوران، سرمایه گذاران و تبلیغ کنندگان
هدف قرار دادن جوامع با محصولات سبز
خلاصه : نوآوری های سبز برای پایداری در بازار
فصل دهم : جمع بندی مطالب کل کتاب
10 فرمان عصر سوم بازاریابی
فرمان شماره 1 - مشتریان خود را دوست داشته باشید و به رقبا احترام بگذارید
فرمان شماره 2 - به تغییر حساس و آماده ی تحول باشید
فرمان شماره 3 - از نام و نشان تجاری خود حفاظت کنید،در مورد ماهیت خود واضح و روشن باشید
فرمان شماره 4 - مشتریان متنوع هستند. ابتدا مشتریانی را هدف قرار دهید که بیشترین منافع را از شما دریافت می کنند
فرمان شماره 5 - همواره بسته ی محصولات مناسب را با قیمت های عادلانه ارائه کنید
فرمان شماره 6 - همواره در دسترس باشید و اخبار خوب را پخش کنید
فرمان شماره 7 - مشتریان خود را جذب کنید و سپس با اقدامات خود شرایط رشد آنها را فراهم کنید
فرمان شماره 8 - هر کسب و کاری که در آن فعالیت می کنید،کسب و کاری خدماتی است
فرمان شماره 9 - همواره فرایندهای کسب و کار خود را از نظر کیفیت ،هزینه و تحویل پالایش کنید
فرمان شماره 10 - اطلاعات مناسب را گردآوری کنید،اما در تصمیم گیری نهایی از خرد خود بهره برداری کنید
بازاریابی عصر سوم : زمان تغییر فرا رسیده است

  • انتشارات رسا
  • فیلیپ کاتلر
  • هرمز مهرانی-بهزاد شهرابی
  • 320
  • اول
  • 1391
  • 2000
  • 978-964-317-833-8
  • 216
مــزایا
مــعایب