کتاب رازهای ارتباطات

4,500 تومان

بخرید و 90 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : کارولین بویس
ناشر : ناس
ترجمه : خاطره قورناوی
راهکارهایی برای ایجاد ارتباطات موفق

کتاب رازهای ارتباطات
راهکارهایی برای ایجاد ارتباطات موفق
نوشته : کارولین بویس
ناشر : ناس
ترجمه : خاطره قورناوی
شابک : 978-964-9917-89-4
تعداد صفحات : 160
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : اول -1391
لیتوگرافی : فرااندیش
قیمت پشت جلد : 4500 تومان
درباره کتاب :
برقراری ارتباط در قلب تمام کارهایی که ما در تجارت انجام می دهیم قرار دارد، ارتباطات ضعیف یکی از بزرگترین مشکلات موجود بر سر راه تجارت و حتی افراد است که سبب بروز مشکلات اخلاقی، عملکرد ضعیف و ورود و خروج بسیار بالای کارمندان می گردد. بسیاری از ارتباطات به طور اتفاقی از برخورد با پیامهای نادرست صورت می گیرند. اگر می خواهید در تجارت موفق باشید، یادگیری چگونگی برقراری ارتباطات واقعاً خوب بسیار با ارزش است.
می توانیم این موضوع را به روشنی ببینیم که کیفیت برقراری ارتباط می تواند به ایجاد روابط میان سازمانی وبرداشتن موانع موجود بر سر راه این روابط کمک کند و بطور کلی فشار اساسی بر گروه و اهداف تجاری آنها وارد نماید. ارتباطات ضعیف می تواند سبب بروز استرس و اضطراب و رنج و ناراحتی افراد در درون سازمان شود. با داشتن پیش زمینه در زبان و فروش، من همواره متوجه کلماتی می شوم که برایم بسیار مهم هستند. افراد با داشتن مهارت در برقراری ارتباط و استفاده از کلمات مناسب می توانند پول فراوانی در تجارت به دست آورند و این در حالی است که ارتباطات ارتباطات ضعیفی داشته باشند ممکن است حتی شغل خود را از دست بدهند. برقراری ارتباط اغلب می تواند از شکل طبیعی خود خارج شود زیرا افراد همواره می پندارند که می توانند یک چیز را بگویند اما واقعاً پیام متفاوتی را ارائه دهند.
این کتاب به طور کلی شامل 50 راز است که در 7 فصل آورده شده است.
1 – مقدمات پایدار: به شما ارتباطات لازم و ضروری را نشان می دهد که شما می توانید در هر موقعیتی داشته باشید.
2 – ارتباطهای اساسی زبان بدن: ارتباطات غیر شفاهی و تمام مواردی را که باید به آنها توجه شود، توضیح می دهد.
3 – گفتگوی گروهی: نکاتی را در مورد برقراری ارتباطات با همکاران و رئیستان به شما می دهد.
4 – کـسب بهترین بهره از جلسات: به شما اطلاعاتی در زمینه ی مواردی که باید در جلسه و یا حین ارائه ی سخنرانی رعایت کنید می دهد.
5 – فروش موفقیت آمیز: رازهایی را در مورد چگونگی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان به شما می دهد.
6 – رسیدگی از راه دور: شما را در زمینه ی تلفنها یا تماسها و ایمیل های ورودی و خروجی کمک می کند.
7 – رهایی از مشکلات: شما در موقعیت های برقراری ارتباط دشوار کمک میکند.
برقراری ارتباط را نوعی امتیاز در نظر نگیرید، بلکه برای برقراری آن برنامه ریزی کنید و مهارتهای برقراری آن را تمرین کنید.
فهرست مطالب :
مقدمه
مقدمات پایدار
1/1 مسئولیت پذیر باشید
2/1 مراقب حقایق باشید
3/1 به صورت فعال گوش فرا دهید
4/1 سؤالات مؤثر وکارآمدی بپرسید
5/1 تناسب حجم
6/1 زبان ارتباطی خود را انتخاب کنید
ارتباط های اساسی زبان بدن
1/2 قابلیتهای خود را همان برخورد اول نشان دهید
2/2 مراقب حریم شخصی دیگران باشید
3/2 دست دادن را تمرین کنید
4/2 از تماس چشمها با دقت استفاده کنید
5/2 نشان دهید که رفتاری دوستانه دارید
6/2 مقتدرانه عمل کنید
7/2 با فرهنگ دیگران متناسب باشید
گفتگوی گروهی
1/3 از فعالیت های درونی آگاه شوید
2/3 دیگران را در جریان اسرار و اطلاعات شخصی خود قرار دهید
3/3 قدر دانی خود را نشان دهید
4/3 رابطه ای صمیمانه برقرار کنید
5/3 بازخورد خوبی را ارائه دهید
6/3 به صورت ترغیب کننده عمل کنید
7/3 هدایت کننده و مربی باشید
کـسب بهترین بهره از جلسات
1/4 برنامه ریزی کنید
2/4 به حاضرین توجه کنید
3/4 به صورت کشیده بایستید (بنشینید)
4/4 در بحث از گفتن مطالب نامربوط خودداری کنید
5/4 راوی باشید(داستان سرایی کنید)
6/4 جلسه را کوتاه و دلنشین کنید
7/4 جای نسشتن مناسبی را انتخاب کنید
فروش موفقیت آمیز
1/5 مشتری مدار باشید
2/5 محتوا را به مشتری خود نشان دهید
3/5 حمایت دیگران را بدست آورید
4/5 به طور باور پذیری ارتباط برقرار کنید
5/5 دریابید که چرا مشتری کالا را رد می کند
6/5 قدرت تصور را برانگیزید
7/5 ارزش ها را درک کنید
8/5 از به کار بردن«اما» و«سعی می کنم» خودداری کنید
9/5 به درخت آبی فکر نکنید
10/5 در رابطه با شکایت ها انعطاف پذیر باشید
رسیدگی از راه دور
1/6سخنگوی انعطاف پذیری باشید
2/6 آداب گفتگو با تلفن را رعایت کنید
3/6 برای صرفه جویی از ایمیل استفاده کنید
4/6 حرفه ای بمانید
5/6 از ایمیل برای طفره رفتن استفاده کنید
رهایی از مشکلات
1/7 تمرکز خود را حفظ کنید
2/7 با ملایمت «نه» بگویید
3/7 احساسات خود را کنترل کنید
4/7 حرف طرف مقابلتان را قطع نکنید
5/7 رفتارهای بد را به چالش بکشید
6/7 با همدلی به حرف دیگران گوش کنید
7/7 مذاکره کننده خوبی باشید
8/7 از قضاوت کردن بپرهیزید

  • انتشارات ناس
  • کارولین بویس
  • خاطره قورناوی
  • 206
  • اول
  • 1391
  • 1000
  • 978-964-9917-89-4
  • 160
مــزایا
مــعایب