حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1
تاریخ در دسترس بودن
بخرید و 19 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !
نوشته : محمود یزدانی
ناشر : امامت
تحلیل و نقد بازاریابی شبکه ای در ایران
کتاب بازاریابی شبکه ای ؛ حقه ی اقتصادی یا فعالیت اقتصادی
نوشته : محمود یزدانی
ناشر : امامت
ترجمه : -
شابک : 964-396-183-4
تعداد صفحات : 108
شمارگان چاپ : 3000
نوبت چاپ : اول -1385
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 950 تومان
درباره کتاب :
اگر ماهیت بازاریابی شبکه ای و فعالیت شرکت هایی همچون گلدکوئست ، گلد ماین ، مای سون ، دایاموند ، آسوگستر ، وست ویژن و سایر شرکت های مشایه خارجی و ایرانی برایتان سؤال برانگیز است ، خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنیم.در این کتاب سعی شده است تحلیل و نقد منصفانه ای از بازاریابی شبکه ای ارائه شود. برخی مباحث ارائه شده در این کتاب :
- موافقان و مخالفان بازاریابی شبکه ای چه می گویند ؟
- تحلیل و نقد بازاریابی شبکه ای با اصل «عدالت»
- معیارهای سلامت بازاریابی شبکه ای و تفاوت آن با «دسیسه هرمی»
- تأثیر بازاریابی شبکه ای بر روی بازار دلالی و واسطه گری
- بازاریابی شبکه ای عملا چه چیزی را می فروشد ؟
- بازاریابی شبکه ای منافع بیشتری دارد یا مضرات بیشتری ؟
- مراجع تقلید در گروه مخالفان قرار دارند یا در طیف موافقان ؟
- و ....
فهرست مطالب :
پیش گفتار
فصل اول- بیایید جدل ها و جدال ها را کنار بگذاریم و از یک نقطه مشترک آغاز کنیم
تعالوا الی کلمهٍ سَواءٍ بیننا و بینکم (ال عمران/64) بیایید برویم به سمت کلمه و اصلی که میان همه ی ما پذیرفته شده و مشترک است
بازاریابی شبکه ای ؛ پدیده ای با موافقان بسیار و مخالفان فراوان
ابتدا باید به یک توافقی برسیم بعد بحث را شروع کنیم
فصل دوم – نقد شروط و قوانین بازاریابی شبکه ای با اصل عدالت
اذا حَکَمتُم بینَ الباس اَن تحکموا بالعدلِ اِن الله نِعِما یَعظُکُم به ( نساء / 58 ) هرگاه بین مردم حاکم شدید ، به عدالت حکم و داوری کنید ، همانا خداوند (با این توصیه ) پند نیکوئی به شما می دهد
ابتدا تحلیل ، سپس نقادی
مرحله ی اول : فروش کالا
مرحله ی دوم: بازاریابی کالا
مرحله ی سوم : پرداخت حق الزحمه
فصل سوم – بازاریابی شبکه ای منافع بیشتری دارد یا مضرات بیشتری ؟
یَسئلونکَ عنِ الخمرِ و المیسرِ قُل فیها اثمٌ کبیرٌ و منافعٌ للناسٌ و اثمُهُما اکبرُ مِن نَفَعهما ( بقره /219 ) « ای پیامبر از تو درباره ی حکم شراب و قمار می پرسند بگو در آن دو گناهی بزرگ است و هم چنین منافعی برای مردم نیز دارد و لیکن ضرر و زیان گناه آن بیشتر از منافع آن است»
یک مقدمه ی بسیار کوتاه
بخش اول : توضیحی بیشتر در معنای عدالت
بخش دوم : شواهدی برآنچه گفته شد از میان آیات قرآن
بخش سوم : بازاریابی شبکه ای عملاً چه چیزی را می فروشد
بخش چهارم : بازاریابی شبکه ای بر روی بازار دلالی و واسطه گری چه تأثیری گذاشته است
بخش پنجم : آیا بازاریابی شبکه ای سالم وجود ندارد ؟
بخش ششم : چند استفتاء : مراجع تقلید در گروه مخالفان قرار دارند یا در طیف موافقان
بخش هفتم : حقیقت همکاری و عضویت در بازاریابی شبکه ای
بخش هشتم : کلام آخر : جمع بندی و نتیجه گیری
کتابفروشی دات کام به عنوان حامی ویژه موسسه خیریه حامی راه انسانیت (irCharity.com) بر اساس تفاهم نامه ای که با این موسسه به امضا رسانده است ، 50 درصد از مبلغ سود خود را به عنوان مشارکت در فعالیت های اجتماعی انسان دوستانه به این موسسه اهدا می نماید.
بدینوسیله تمامی مشتریان کتابفروشی دات کام در این فعالیت انسان دوستانه شریک و همراه می باشند.
به امید ایرانی زیبا تر و ایرانی ای سربلند تر
فروشگاه ما را دنبال کنید