حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1
تاریخ در دسترس بودن
بخرید و 460 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !
نوشته:استیون کاوی
ناشر : درنا قلم
ترجمه : محمد خضرزاده،علی معتمدی
عوامل موثر بر موفقیت در بازاریابی شبکه ای
کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه ای مؤثر
نوشته : استیون کاوی
ناشر : درنا قلم
ترجمه : محمد خضرزاده،علی معتمدی
شابک : 978-600-92878-9-54
تعداد صفحات : 112
شمارگان چاپ : 5000
نوبت چاپ : هفتم - پاییز 1395
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 23000 تومان
درباره کتاب :
دکتر استفان کاوی در اثر جدید خود با عنوان «هفت عادت بازاریابان شبکه ای مؤثر» از عادت هایی می گوید که برگرفته از کتاب پرفروش و خوشنام وی با نام هفت عادت مردمان مؤثر است.
تخصص دکتر کاوی در زمینه ی رهبری و مدیریت است . در این کتاب دکتر کاوی به ژرفای هر یک از عادات رفته و کمک تان می کند که نه تنها در زندگی شخصی و حرفه ای خود آدم موفقی شوید ؛ بلکه با بهره گیری از این هفت عادت مؤثر خود را به اوج موفقیت برسانید . در پایان کتاب از دکتر کاوی پرسیده ایم که چطور از این 7 عادت باید استفاده کرد تا بتوان در کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود مؤثر بود ....
فهرست مطالب :
معرفی کتاب
مقدمه
عادت اول : عامل باشید
عادت دوم : ذهناً از آخر شروع کنید
عادت سوم : نخست به امور نخست بپردازید
عادت چهارم : طرز فکرتان بُرد-بُرد باشد
عادت پنجم : بکوشید اول درک کنید ، بعد درک شوید
عادت ششم : اهل هم کوشی باشید
عادت هفتم : اره را تیز کنید
پاسخ به رایج ترین پرسش های بازاریابی شبکه ای
کتاب تمرین
مقدمه
تعهد دادن
تغییر انگاره
پیروزی
عادت اول : عامل باشید
عادت دوم : ذهناً از آخر شروع کنید
عادت سوم : نخست به امور نخست بپردازید
عادت چهارم : طرز فکرتان بُرد-بُرد باشد
عادت پنجم : بکوشید اول درک کنید ، بعد درک شوید
عادت ششم : اهل هم کوشی باشید
عادت هفتم : اره را تیز کنید
پیوست
مخرج مشترک موفقیت
کتابفروشی دات کام به عنوان حامی ویژه موسسه خیریه حامی راه انسانیت (irCharity.com) بر اساس تفاهم نامه ای که با این موسسه به امضا رسانده است ، 50 درصد از مبلغ سود خود را به عنوان مشارکت در فعالیت های اجتماعی انسان دوستانه به این موسسه اهدا می نماید.
بدینوسیله تمامی مشتریان کتابفروشی دات کام در این فعالیت انسان دوستانه شریک و همراه می باشند.
به امید ایرانی زیبا تر و ایرانی ای سربلند تر
فروشگاه ما را دنبال کنید