کتاب مشتری مداری و موفقیت در فروش

3,500 تومان

بخرید و 70 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

 نوشته : محمد فاریابی،داود مهدیان،احمد اسدی
ناشر : کهکشان دانش
چگونگی رفتار با مشتری جهت افزایش فروش

 کتاب مشتری مداری و موفقیت در فروش
 نوشته : محمد فاریابی،داود مهدیان،احمد اسدی افشرد
 ناشر : کهکشان دانش
 ترجمه : -
 شابک : 978-600-90261-8-0
 تعداد صفحات : 94
 شمارگان چاپ : 2000
 نوبت چاپ : دوم -9189
 لیتوگرافی : -
 قیمت پشت جلد : 3500 تومان
 درباره کتاب :
 هر سازمانی برای مشتری مداری به بسیج همگانی اعضای خود نیازمند است. اعضای سازمان باید به این باور برسند که مشتری مداری دیگر یک ضرورت است نه اختیار. مدیریت سازمان در ایجاد و تقویت باورها واعتقادات لازم برای مشتری مداری سهم بالائی دارد. برای مشتری مداری، دلیل و علت وجود ندارد، بلکه فضای پر تلاطم رقابتی امروزی، تغییرات سریع مؤلفه های محیطی وپیشرفت فن آوری موجبات ضرورت آن را فراهم می آورد.
مشتری مداری مختص مشتریان و مصرف کنندگان بالفعل نیست بلکه هر کـسی که بطور بالقوه مشتری کالا وخدمات سازمان ما قرار گیرد مشتری است. مشتری یا متقاضی یا مصرف کننده کـسی است که تعیین کننده بودن آن اثبات شده است. بطوریکه برخی می گویند مشتریان حتی مأموریت ما را تغییر داده و یا تعدیل می نمایند. پس توجه داشته باشیم که مشتری از اهمیت قابل ملاحظه ای در موفقیت یک سازمان و بقای آن برخوردار است. به همین دلیل رضایت مشتری بایستی به عنوان یک الویت مدنظر قرار گیرد، چرا که مشتریان راضی می توانند همان مشتریان دائمی ووفادار باشند و بقای دائمی و مستمر سازمان را بدون هیچ قید و شرطی تضمین کنند.
 فهرست مطالب :
پیش گفتار
 بخش اول: مشتری مداری
مشتری کیست؟
اهمیت مشتری
نخوه برخورد با مشتری
انواع مشتریان از نظر رفتاری
راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری
نکات مهم در گفتگوهای تلفنی
جذاب باشیم
رموز موفقیت در کار
کارمند موفق
تمرین های خودشناسی و خود سازی
 بخش دوم: موفقیت در فروش
مراحل شش گانه فروش
پنج واقعیت درباره ما و مشتریانمان
درس هایی برای برقراری ارتباط موفق با مشتری
سه نکته اساسی در فروش مکاتبه ای
شش راهکار ساده برای پیشی گرفتن از رقبا
روش های شناسایی و کنترل مشریانی که قصد خرید ندارند

  • انتشارات کهکشان دانش
  • محمد فاریابی،داود مهدیان،احمد اسدی افشرد
  • 180
  • دوم
  • 1391
  • 2000
  • 978-600-90261-8-0
  • 94
مــزایا
مــعایب