کتاب مدیریت روابط عمومی

9,000 تومان

بخرید و 180 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : حسن نصیری قیداری
ناشر : رسا
تاثیر روابط عمومی سازمان ها بر موفقیت شرکت های صنعتی و بازرگانی

 کتاب مدیریت روابط عمومی
 نوشته : حسن نصیری قیداری
 ناشر : رسا
 ترجمه : -
 شابک : 978-964-317-525-1
 تعداد صفحات : 230
 شمارگان چاپ : 2200
 نوبت چاپ : ششم - 1393
 لیتوگرافی : -
 قیمت پشت جلد : 9000 تومان
 درباره کتاب :
مدیران موفق در صنعت و بازرگانی امروز، به روابط عمومی سازمان خود اهمیت ویژه ای می دهند. آنان در جستجوی برتری، خلاقیت و ابتکار عمل هستند و کارشناسان ورزیده و مبتکر روابط عمومی را به کار می گیرند تا از کنش ها و واکنش های جامعه پیرامون خود آگاهی یابند، انتقادات را بشنوند و به اصلاح رفتار و تولید خود بپردازند و مزیت ها و برتری های تولید و یا محصول خود را به گوش جهانیان برسانند و به آنها بقبولانند که به افکار، عقاید، سلیقه ها و احساساتشان احترام می گزارند و در فراسوی تولید یا خدمات، رفاه و بهرورزی جامعه و سعادت آحاد آن را طالبند.
رهبران هشیار سازمان ها، امروزه این امر را بدیهی می دانند که پایبندی به اصول و روابط عمومی، تنها راه ممکن برای بقای نظام آنهاست و هر چیز غیر این، قدیمی و از میان رفتنی است.
 فهرست مطالب :
دیباچه
پیشگفتار
مقدمه: سیری در تاریخ جوامع بشری و سازمان ها، فرهنگ و تجارت در جامعه پست مدرن یا جامعه اطلاعاتی
فصل اول : آشنایی با تئوری های مدیریت
فصل دوم : مبانی رفتار آدمی
فصل سوم : مدیریت روابط عمومی
فصل چهارم: محیط روابط عمومی
فصل پنجم : برنامه نویسی و بودجه ریزی
فصل ششم: سازماندهی روابط عمومی
فصل هفتم : روابط عمومی ؛ استراتژیک کارآمد سازمان
فصل هشتم: چک لیست روابط عمومی
فصل نهم : ده نکته روابط عمومی
منابع و مآخذ

  • انتشارات رسا
  • حسن نصیری قیداری
  • 356
  • ششم
  • 1393
  • 2200
  • 978-964-317-525-1
  • 230
مــزایا
مــعایب