حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1
تاریخ در دسترس بودن
بخرید و 980 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !
نوشته : حسن نصیری قیداری
ناشر : رسا
تاثیر روابط عمومی سازمان ها بر موفقیت شرکت های صنعتی و بازرگانی
کتاب مدیریت روابط عمومی
نوشته : حسن نصیری قیداری
ناشر : رسا
ترجمه : -
شابک : 978-964-317-525-1
تعداد صفحات : 230
شمارگان چاپ : 2200
نوبت چاپ : ششم - 1393
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 49000 تومان
درباره کتاب :
مدیران موفق در صنعت و بازرگانی امروز، به روابط عمومی سازمان خود اهمیت ویژه ای می دهند. آنان در جستجوی برتری، خلاقیت و ابتکار عمل هستند و کارشناسان ورزیده و مبتکر روابط عمومی را به کار می گیرند تا از کنش ها و واکنش های جامعه پیرامون خود آگاهی یابند، انتقادات را بشنوند و به اصلاح رفتار و تولید خود بپردازند و مزیت ها و برتری های تولید و یا محصول خود را به گوش جهانیان برسانند و به آنها بقبولانند که به افکار، عقاید، سلیقه ها و احساساتشان احترام می گزارند و در فراسوی تولید یا خدمات، رفاه و بهرورزی جامعه و سعادت آحاد آن را طالبند.
رهبران هشیار سازمان ها، امروزه این امر را بدیهی می دانند که پایبندی به اصول و روابط عمومی، تنها راه ممکن برای بقای نظام آنهاست و هر چیز غیر این، قدیمی و از میان رفتنی است.
فهرست مطالب :
دیباچه
پیشگفتار
مقدمه: سیری در تاریخ جوامع بشری و سازمان ها، فرهنگ و تجارت در جامعه پست مدرن یا جامعه اطلاعاتی
فصل اول : آشنایی با تئوری های مدیریت
فصل دوم : مبانی رفتار آدمی
فصل سوم : مدیریت روابط عمومی
فصل چهارم: محیط روابط عمومی
فصل پنجم : برنامه نویسی و بودجه ریزی
فصل ششم: سازماندهی روابط عمومی
فصل هفتم : روابط عمومی ؛ استراتژیک کارآمد سازمان
فصل هشتم: چک لیست روابط عمومی
فصل نهم : ده نکته روابط عمومی
منابع و مآخذ
کتابفروشی دات کام به عنوان حامی ویژه موسسه خیریه حامی راه انسانیت (irCharity.com) بر اساس تفاهم نامه ای که با این موسسه به امضا رسانده است ، 50 درصد از مبلغ سود خود را به عنوان مشارکت در فعالیت های اجتماعی انسان دوستانه به این موسسه اهدا می نماید.
بدینوسیله تمامی مشتریان کتابفروشی دات کام در این فعالیت انسان دوستانه شریک و همراه می باشند.
به امید ایرانی زیبا تر و ایرانی ای سربلند تر
فروشگاه ما را دنبال کنید