کتاب رازهای تبلیغات

8,500 تومان

بخرید و 170 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته: دیوید اُگیلوی
ناشر: مبلغان
ترجمه : کوروش حمیدی،علی فروز فر
اسرار تبلیغات بنیانگذاران تبلیغات نوین

 کتاب رازهای تبلیغات
 نوشته : دیوید اُگیلوی
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : کوروش حمیدی ، علی فروز فر
 شابک : 978-964-90572-6-2
 تعداد صفحات :  199
 شمارگان چاپ : 2000
 نوبت چاپ : پنجم - اردیبهشت 1390
 لیتوگرافی : پاییزان
 قیمت پشت جلد : 8500 تومان
 درباره کتاب :
دیوید اُگیلوی به عنوان یکی از بنیانگذاران تبلیغات نوین در آمریکا ، شرکت اُگیلوی و ماثر رادر سال 1945 بنیان گذاشت.اوپلی بین تبلیغات کلاسیک ومدرن بود وتجربه گسترده اش در تبلیغات وبازاریابی از او چهره ای ساخته بود که مورد مشورت بسیاری از شرکت ها ، سازمان ها و حتی سیاستمداران قرار می گرفت.اُگیلوی در موفقیت بسیاری از نام های تجاری در جهان نقش مهم و غیر قابل انکاری داشت.
اُگیلوی در کنار بزرگانی چون ریموند رابیکم ، دکتر جرجگالوپو استانلی رزروکار تبلیغات را شروع کرد و درس های زیادی از آنان آموخت .او دیدگاه های نوینی را در نوشتن آگهی و معرفی مارک تجاری ارائه کرد.
کتاب حاضر دومین کتاب اُگیلوی میباشد.اولین آن « اعترافات یک تبلیغاتچی » نام داشت.زبان کتاب « رازهای تبلیغات » روان وآمیخته با طنز و کنایه و آکنده از تجارب عملی است.موضوعات مطرح شده در آن بسیار موجز و در نهایت سادگی است و از به کار بردن الفاظ و مفاهیم پیچیده خودداری شده است.این کتاب برای دست اندرکاران شرکت های تبلیغاتی و مدیران مرتبط با این صنعت می تواند بسیار شیرین و آموزنده باشد.
 فهرست مطالب :
عنوان
یادداشت ناشر
یادداشت مترجمان
فصل 1 – پیش گفتار ( بیایید در برابر فیلیپ بایستیم )
فصل 2- چه نوع تبلیغی موجب فروش می شود
فصل 3 – مشاغل دنیای تبلیغات وشیوه دستیابی به آنها
فصل 4 – چگونه یک بنگاه تبلیغاتی را اداره کنیم
فصل 5 – چگونه مشتری جلب کنیم
فصل 6 – نامه سرگشاده به یک مشتری در جستجوی یک بنگاه
فصل 7 – خواسته : رنسانسی در تبلیغات چاپی
فصل 8 – آگهی تلویزیونی را چگونه بسازیم تا محصولاتمان را بفروشد
فصل 9 – تبلیغ برای شرکت ها
فصل 10 – چگونه سفرهای خارجی را تبلیغ کنیم
فصل 11 – رموز موفقیت در تبلیغات شرکت به شرکت
فصل 12 - پست مستقیم ، عشق اول و اسلحه سری من
فصل 13 – تبلیغ با انگیزه های خیرخواهانه
فصل 14- رقابت با پراکتر وگمبل
فصل 15 – هجده معجزه عشق
فصل 16 – چقدر کم درباره بازاریابی می دانم
فصل 17 – آیا آمریکا هنوز ملت برتر است؟
فصل 18 – شش غولی که تبلیغات نوین را ابداع کردند
فصل 19 – ایراد تبلیغات چیست ؟
فصل 20 – من سیزده تغییر را پیش بینی می کنم

  • انتشارات مبلغان
  • دیوید اگیلوی
  • کورش حمیدی ، علی فروز فر
  • 306
  • پنجم
  • اردیبهشت 1390
  • 2000
  • 978-964-90572-6-2
  • 199
مــزایا
مــعایب

سلام
من مدیر یه شرکت تبلیغاتی در استان شیراز هستم
با آشنایی با مجموعه شما و استفاده از مجموعه کتابهای بازاریابی شما خیلی به روند کاری من کمک کرد
ممنون از خدمات بی نظیرتون