کتاب هنر نوآوری

12,000 تومان

بخرید و 240 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته: تام کلی و جاناتان لیتمن
ناشر: مبلغان
ترجمه: سینا قربانلو
درس هایی از خلاقیت در ساخت محصولات جهانی

 کتاب هنر نوآوری
درس هایی از خلاقیت در ساخت محصولات جهانی
 نوشته : تام کلی با همکاری جاناتان لیتمن
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : سینا قربانلو
 شابک : 978-964-2614-27-1
 تعداد صفحات :  296
 شمارگان چاپ : 3000
 نوبت چاپ : دوم- 1394
 لیتوگرافی : پاییزان
 قیمت پشت جلد : 12000 تومان
 درباره کتاب :
تحسین های پیشاپیش از کتاب هنر نوآوری
تام کِلی ، دَرِ جعبه جادویی را بر روی کل آمریکا گشوده است.در ایامی که خلاقیت و نوآوری نیروهای پیش برنده اقتصاد جدید به شمار می آیند ، کِلی نشان می دهد که ایدیو چگونه این عمل را انجام می دهد واینکه شرکتها در هر کجا که باشند می توانند ساختن محصولات و تولید خدماتی رابیاموزند که همه ما در حسرت داشتنشان به سر می بریم . اگر در حال تلاشید تا عشق به محصول ایجاد کنید ، هنر نوآوری به شما نشان می دهد که چگونه دست به این کار بزنید.
بروس ناسبام ، بیزینس ویک "(Business Week) "
همه درباره خلاقیت ونوآوری صحبت می کنند ، اما ایدیو عملاً انجامش داده است .هنر نوآوری به تفصیل اندیشه های قابل عمل را درباره نحوه ساختن فرهنگ نوآوری و سازمانی که در آن خلاقیت امری عادی به نظر آید ، فراهم می آورد.این کتاب با تأکید بجا بر اعمال مدیریتی ، از خود یک اثر برجسته وخواندنی برای تمام کـسانی که در هر سازمان می خواهند در آنچه می کنند بهتر شوند ، خلق می کند.
جفری پفرر ، استاد دانشکده بازرگانی استنفورد و نویسنه شکاف بین دانستن و عمل کردن
دنیا درباره ایدیو چه گفته است
" مؤسسه توسعه محصول ایدیو مشهورترین شرکت طراحی جهان است . آفریده غایی آن ، خود فراگرد خلاقیت است. برای دیوید ام.کِلی یکی از بنیانگذاران شرکت و همکارانش کار همان بازی است. توفان مغزی یک علم است و مهم ترین قانون ، شکـستن قوانین است....آیا این فرمول خلاقیت در جاهای دیگر نیز کار می کند؟ برخی از شرکت های پیشتاز جهان قطعاً چنین فکرمی کنند. "
فست کمپانی (Fast Company)
" یکی از داغ ترین شرکت های توسعه محصول بر روی کره زمین "
پروداکشن مگزین (Production Magazin)
" غایت یک مکان شیرین برای مشتاقان طراحی – فناوری – خلاقیّت "
تام پیترز ، آن اکـسیلنس (ONEXCELLENCE)
 فهرست مطالب :
پیش گفتار
سپاسگزاری
فصل اول : نوآوری در صدر
فصل دوم  : از همان ابتدا بدون برنامه ریزی انجام دهید
فصل سوم  : نوآوری با یک نگاه آغاز می شود
فصل چهارم : توفان مغزی کامل
فصل پنجم : یک شرکت معرکه به گروه های پرحرارت نیاز دارد
فصل ششم : ساختن الگوی نخستین در حکم تندنویسی در نوآوری است
فصل هفتم : گلخانه ی خود را بسازید
فصل هشتم  : منتظر غیر منتظره باشید
فصل نهم : پرش از روی مانع
فصل دهم : تجربه آفرینی برای تفریح و سود
فصل یازدهم : سفر به شصت
فصل دوازدهم  : رنگ آمیزی خارج از خطوط
فصل سیزدهم : در جست و جوی رابط " وت نپ"
فصل چهاردهم : زندگی آینده
فصل پانزدهم : به کار بستن تمام توش و توان در یک ضربه محکم

  • انتشارات مبلغان
  • تام کلی با همکاری جاناتان لیتمن
  • سینا قربانلو
  • 447
  • دوم
  • 1394
  • 3000
  • 978-964-2614-27-1
  • 296
مــزایا
مــعایب