کتاب مبانی تحقیقات بازاریابی

7,000 تومان

بخرید و 140 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : مری.ک. فاستر - راس مک ناتون
ناشر: مبلغان
ترجمه : بهرام صنعتی طراح
استفاده از تحقیقات بازاریابی جهت تغییر وتبدیل یک شرکت ازیک رقیب فعال به یک رهبر و پیشرو در بازار

 کتاب مبانی تحقیقات بازاریابی
 نوشته : مری.ک. فاستر - راس مک ناتون
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : بهرام صنعتی طراح
 شابک : 978-964-90572-4-2
 تعداد صفحات : 179
 شمارگان چاپ : 3000
 نوبت چاپ : چهارم -فروردین 1384
 لیتوگرافی : نوید
 قیمت پشت جلد : 7000 تومان
 درباره کتاب :
استفاده مؤثر و بهره گیری از تحقیقات بازاریابی یک ابزار مهم استراتژیک برای شرکت هایی به شمار می آید که در تلاش برای دستیابی به جایگاهی شایسته و تعیین کننده در دنیای تجارت امروز هستند.دسترسی به تازه ترین اطلاعات مربوط به تمایلات و دیدگاه های مخاطب هدف ، فعالیت های رقبای موجود ، هم چنین آشنایی با واکنش و روند های کنونی مصرف کنندگان ، ما را در تدوین و تکمیل طرح های بازاریابی که قادر به تغییر وتبدیل یک شرکت ازیک رقیب فعال به یک رهبر و پیشرو در بازار است ، به خوبی یاری می کند.
نویسندگان این کتاب 20 سال تجربه تدریس دروس تحقیقات بازاریابی در مؤسسات آموزش عالی را با تجربه های علمی و کاربردی خود در هم آمیخته اند تا از این گذر خوانندگان کتاب بتوانند مهارت های مربوط به شناسایی اطلاعات مورد نیاز ، تمیز و تشخیص بین تحقیقات خوب و بد و دستیابی به دستاوردهای بازاریابی ناشی از اینگونه پژوهش ها را کـسب نمایند.
خانم مری – ک – فاستر یکی از نویسندگان کتاب نه تنها تحقیقات بازاریابی مختلف را با موفقیت به انجام رسانده بلکه خدمات مشاوره مدیریتی باارزش وسازنده ای را برای شرکت های معتبر کانادایی انجام داده است.هم چنین پرفسور راس مک ناتون نویسنده دیگراین کتاب با طی درجات مختلف علمی موفق به اخذ مدرک کارشناسی مهندسیس صنعتی و کارشناسی ارشد بازرگانی شده وهم اکنون نیز استاد رشته سیستم های اطلاع رسانی رایانه ای در دانشکده مدیریت بازرگانی دانشکده پلی تکنیک رایرسون است.
 فهرست مطالب :
مقدمه ناشر
مقدمه مترجم
مقدمه نویسندگان
 فصل 1- مطالب پایه وکلیدی
 مقدمه
 چه می بایست انجام دهیم
 آیا کار درست را انجام داده ایم
 تصویر جامع
 ارتباط بین نیازهای بازاریابی و اهداف تحقیق
 داده ها واطلاعات اولیه و ثانویه
 روش های کمی و کیفی
 تمرین
 فصل 2 – تحقیقات ثانویه
 مقدمه
 استفاده از اطلاعات ثانویه
 کاربرداطلاعات ثانویه در تصمیم گیری
 تمرین
 فصل 3 – تحقیقات کیفی
 مقدمه
 گروه های مورد مطالعه
 مصاحبه جامع و عمیق
 گردآوری داده ها و اطلاعات
 تحلیل داده ها
 تمرین
 فصل 4 – طرح تحقیقات کمی
 مقدمه
 انواع طرح های کمی
 جزئیات طرح
 روش ( تکنیک ) های نمونه گیری
 تمرین
 فصل 5 – طراحی پرسشنامه
 مقدمه
 مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز
 سؤالات فردی
 تنظیم ، طراحی و نگارش پرسشنامه
 نکات مهم
 تمرین
 فصل 6 – تحلیل داده ها
 مقدمه
 روند تحلیل داده ها
 رهنمود ها و دستورات کلی برای تحلیل
 تمرین
 فصل 7 – پروژه ها
 پیش زمینه ( مطالب ضروری )
 تمرین : پروژه اول
 تمرین : پروژه دوم

  • انتشارات مبلغان
  • مری.ک. فاستر - راس مک ناتون
  • بهرام صنعتی
  • 282
  • چهارم
  • فروردین 1384
  • 3000
  • 978-964-90572-4-2
  • 179
مــزایا
مــعایب

سلام
دانشجوی رشته اقتصاد هستم
برای پروژه دانشگاهیم با مشکلاتی روبرو شده بودم
از طریق استادم با استادم با سایت شما آشنا شدم
کتاب فوق العاده ای بود
خیلی بهم کمک کرد
گفتم اگر نیام و تشکر کنم واقعا کم لطفی کردم
خیلی ممنون که کتاب خوب و زود به دستم رسید