کتاب بازاریابی شرکتی؛اصول و شیوه های عمل

36,000 تومان

بخرید و 720 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : فرانک جی.بینگهام - راجر گومز - پاتریشیانالز
ناشر: مبلغان
ترجمه : مجید نوریان
اصول و شیوه بازاریابی شرکتی

 کتاب بازاریابی شرکتی
اصول و شیوه های عمل
 نوشته : فرانک جی.بینگهام ، راجر گومز و پاتریشیا ای.نالز
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : مجید نوریان
 شابک : 978-964-2614-37-0
 تعداد صفحات :  520
 شمارگان چاپ : 1200
 نوبت چاپ : سوم- 1395
 لیتوگرافی : مهر
 قیمت پشت جلد : 36000 تومان
 درباره کتاب :
بازاریابی شرکتی در دوره ای از استحاله قرار دارد که منعکـس کنندۀ وجهۀ در حال تغییر کـسب و کار به طور اعم است ؛ رشد کمتر در صنایع سنگین و رشد بیشتر در حیطه خدمات ، تکامل اطلاعات به عنوان یک محصول و اهمیت فزاینده ی فرصت های بین المللی چند سال قبل این کتاب را می شد به نام " بازاریابی صنعتی : معرفی کرد ، اما صنایع سنگین در سراشیبی افتاده اند و عناوین متون و دوره ها برای انعکاس طیف وسیع تری از بنگاه ها که به حق زیر چتر بازاریابی شرکتی قرار دارند ، در حال تغییر هستند.تقریباً هر محصول یا خدمت موجود ، کاربران شرکتی را هدف گرفته است ، یا وجهه ی بازاریابی شرکتی را دارد.خدمات مالی ، ناوگان اتوموبیل های شرکتی ، جرثقیل های ساختمانی ، مجلات تجاری ، روان سازی صنعتی ، جت های شرکتی ، خدمات پیمانی و این فهرست هم چنان ادامه دارد.
گسترش سریع اطلاعات شرکت به شرکت منجر به رشد موازی تعداد کتاب های دانشگاهی شده است که به بحث بازاریابی شرکتی اختصاص دارند . اما ثابت شده است کمیت همیشه با کیفیت همراه نیست .کتاب « بازاریابی شرکتی » زمینه ای علمی از فعالیت های واقعی بازاریابان شرکتی را همراه با تلفیق کاملی از جدیدترین پیشرفت ها و نگرش ها به مطالعۀ این رشته ی در حال تکامل ارائه می کند.این کتاب به شدت مورد تحسین استخدام کنندگان شرکتی بوده و اولویت های اعتباری را که انجمن آمریکایی کتاب های دانشگاهی کـسب و کار تعیین کرده است ، مد نظر دارد.
 فهرست مطالب :
 یادداشت ناشر
 یادداشت مترجم
 مقدمه
 بخش اول : محیط بازاریابی شرکتی
 فصل 1 : مقدمه ای بر محیط بازاریابی شرکتی
 فصل 2 : ملاحظات اخلاقی در بازاریابی شرکت به شرکت
 فصل 3 : فروش حرفه ای و مدیریت فروش
 فصل 4 : فرآیند خرید سازمانی
 بخش دوم: تحلیل تحقیق و برنامه ریزی استراتژیک
 فصل 5 : تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات
 فصل 6 : بخش بندی بازار ، تعیین جایگاه و برآورد تقاضا
 فصل 7 : توسعه ی محصول جدید ، مدیریت و استراتژی
 فصل 8 : استراتژی و برنامه ریزی قیمت
 بخش سوم : پیام و ابلاغ پیام
 فصل 9 : استراتژی تبلیغات
 فصل 10 : شرکت کنندگان در مجرای بازاریابی شرکتی
 فصل 11 : لجستیک و مدیریت زنجیره ی تأمین
 بخش چهارم : کاربردهای بین المللی
 فصل 12 : بازاریابی شرکتی بین المللی

  • انتشارات مبلغان
  • فرانک جی.بینگهام ، راجر گومز و پاتریشیا ای.نالز
  • مجید نوریان
  • 1288
  • اول
  • 1389
  • 2000
  • 978-964-2614-37-0
  • 520
مــزایا
مــعایب