کتاب چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم؟؟

4,500 تومان

بخرید و 90 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : آر.برایتون باون و همکاران
ناشر : مبلغان
ترجمه : مجید نوریان
بسته آموزشی رفتار با کارمندان بدقلق و نحوه سر و کله زدن و ارتباط با آنها

 کتاب چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم؟؟
 نوشته : آر.برایتون باون و همکاران
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : مجید نوریان
 شابک :  978-964-2614-18-9
 تعداد صفحات :  112
 شمارگان چاپ : 3000
 نوبت چاپ : اول - 1386
 لیتوگرافی : نوید
 قیمت پشت جلد : 4500 تومان
 درباره کتاب :
دیگر نمی توانید این را انکار کنید که آدم های بدقلق همه جا هستند و باید در مقام مدیر ، سرو کله زدن و ارتباط برقرار کردن با آنها را یاد بگیرید.افراد بد قلق و رفتار دلسرد کننده آنها چه مدیر همکار باشند وچه زیر دست مستقیم ، می توانند به اشکال مختلفی نمود داشته باشند . تأخیر همیشگی یا کم کاری ، تند خویی با مشتریان ، جر وبحث بین کارمندان ، از نمونه های متداول تر رفتار این افراد محسوب می شود.صرف نظر از شکلی که رفتار افراد بدقلق به خود می گیرد ، این رفتار خسارات قابل توجهی به شرکت ها وارد می سازد.هزینه ها در کنار کاهش بهره وری وتضغیف روحیه شامل میزان بالای جایگزینی وکارگریزی می باشد.مدیران دلسرد و پریشان از رفتار بدقلق ، زمان وانرژی اندکی برای اختصاص دادن به مسئولیت اصلی خود یعنی انجامامور به واسطه دیگران خواهند داشت.همه ی این رفتارهای دردسر ساز و بدقلق در نهایت به یک چیز منتهی می شود : آسیب به ترازنامه شرکت ها
کتاب « چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم » با رویکردی روانشناسانه به بررسی معضلات رفتاری کارکنان بدقلق پرداخته و با ارائه شیوه هایی نوین به چگونگی تصحیح این برخوردها ، ایجاد آرامش در محیط کار وفزایش بهره وری می پردازد.
خواندن این کتاب برای مدیران در کلیه سطوح بنگاه های تجاری وخدماتی سازمان ها ونهاد های دولتی و اساید دانشگاه ها توصیه می شود.
 فهرست مطالب :
یادداشت ناشر
یادداشت مترجم
مقدمه
 فصل اول : با چه نوع از افرا بدقلق باید دست و پنجه نرم کرد؟
خشم در محل کار امروز
آدم های بدعنق ، آدم های عوضی و آدم های بداخلاقی
نحوه مدیریت افراد بدقلق
اصلاً کاری نکنید – همان جا بنشینید
آیا به کم کارها کمک می کنید یا به زور آنها را بالا می کشید؟
عواقب و پیامدها
راز پاسخگو دانستن افراد
 فصل دوم : آیا شما علت رفتار بدقلق هستید؟
از تعارضات دوری نکنید-آنها را مدیریت کنید
نحوه برخورد با رفتارهای بدقلق
چه وقت باید از دعوا کنار کشید
پنج سؤال درباره روابط فردی-کاری
چهار توهم درباره بازخورد
 فصل سوم: با افراد بدقلق چطور باید ارتباط برقرار کنید؟
مدیریت منفی نگری
فهرستی برای انجام یک گفتگوی تأدیبی
نگرانی ناشی از بازنگری عملکرد
اصلاً نمی توانم خودم را قانع کنم در این باره با او حرف بزنم
نحوه انجام گفت و گوهای سخت
اسرار برقراری ارتباط مربیان اجرایی
نحوه انجام گفت وگوهایی که به عمل منتهی می شوند
بازخورد در زمان آینده

  • انتشارات مبلغان
  • آر.برایتون باون
  • مجید نوریان
  • 146
  • اول
  • 1386
  • 3000
  • 978-964-2614-18-9
  • 112
مــزایا
مــعایب