کتاب 100 پیشنهاد برتر فروش

11,900 تومان

بخرید و 238 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

نوشته : کن لنگدان
ناشر : نسل نو اندیش
ترجمه : مهدی پورعلی
پیشنهاداتی موثر برای فروشندگان حرفه ای

 کتاب 100 پیشنهاد برتر فروش
مجموعه کتاب های تجارت جهانی 9
 نوشته : کن لنگدان
 ناشر : نسل نو اندیش
 ترجمه : مهدی پورعلی
 شابک :  978-964-412-980-3
 تعداد صفحات :  206
 شمارگان چاپ : 2000
 نوبت چاپ : اول - 1388
 لیتوگرافی :  -

 قیمت پشت جلد : 11900 تومان
 درباره کتاب :
این کتاب به بررسی پیشنهاد هایی که در نظرسنجی در مورد تولید و فروش مستمر و موفق برتر بوده اند می پردازد.البته این پیشنهاد ها علوم موشکی نیستند بلکه ستونهایی هستند که دیگر فنون بهبود یافته ی فروش به آنها بستگی دارد.این کتاب به افرادی که باید پیشنهادها و عملکردهایشان را در اختیار مافوق و زیر دستان خود قرار دهند و هم چنین به فروشندگان حرفه ای تماموقت کمک خواهد کرد و طرز کار و طرز تفکر شما را در تمام موارد و از همه مهم تر عملکرد فروش شما را بهبود خواهد بخشید به این معنا که در کـسب موافقت مردم نسبت به موقعیت خود و انجام کارهایی که ترجیح می دهید ، خواه با گرفتن ترفیع وخواه کـسب دستور ، موفق تر خواهید بود.
 فهرست مطالب :
پیش گفتار مجموعه
پیش درآمد
مقدمه
یاری دهندگان
 دوپیشنهاد برتر فروش درتمامی اعصار وپنج موضوع که این پیشنهادها را قابل استفاده می سازد.به علاوه ی سرآغازی برای موضوع ارزش فروش
مقدمه
پیشنهاد 1 : هرگز برای عنوان کردن یک مطلب حرف مشتری را قطع نکنید
پیشنهاد 2 : بر نقاط عطف و اهداف پیشرفت تمرکزکنید
پیشنهاد 3 : همیشه از پایان بندی استفاده کنید
پیشنهاد 4 : به لُب مطلب اشاره کنید
پیشنهاد 5 : طراحی اهداف : گسترده ، سنجش پذیر ، دست یافتنی ، مرتبط با مشتری وزمان بندی شده
پیشنهاد 6 : به زبان خاص مردم گوش دهید واز آن بیاموزید
پیشنهاد 7 : درک نیاز واقعی
پیشنهاد 8 : به یاد داشته باشید که هیچشخصنگفته زندگی آسان است
پیشنهاد 9 : فکرکردن در مورد ارزش فروش را آغاز کنید
جمع بندی
 ده پیشنهاد برتر فروش برای ایجاد علاقه
مقدمه
پیشنهاد 10 : برای نشان دادن برتری فنی از مطالب تعجب برانگیز استفاده کنید
پیشنهاد 11 : برای ترغیب کردن مردم به خواندن آگهی های ارسالی شما از مطالب تعجب برانگیز استفاده کنید
پیشنهاد 12 : بازاریابی خود را با گرایش های واقعی به روز نگه دارید
پیشنهاد 13 : از الگوهای متعارف استفاده کنید
پیشنهاد 14 : در تمام بخش های کار بازاریابی از پیشرفت های فنی اسفاده کنید
پیشنهاد 15 : مطمئن شوید که محصولات جدید با نشان تجاری کالا تناسب دارد
پیشنهاد 16 : دوستان خود را مشتریان خود کنید
پیشنهاد 17 : قدیمی ها گاهی بهترین ها هستند
پیشنهاد 18 : برای فروش کالای خود ، از پول خودتان استفاده کنید
پیشنهاد 19 : از مجراهای ارتباطی استفاده کنید
 ده پیشنهاد برتر فروش برای ایجاد نیاز
مقدمه
پیشنهاد 20 : از اشتباهات فاحش اجتناب کنید
پیشنهاد 21 : از مشتریان خود در خصوص وضعیت کاری شان سؤال کنید
پیشنهاد 22 : از دید ماهی ها به قضایا بنگرید
پیشنهاد 23 : اگر مشتری جنس را نمی خواهد ، اصرار نکنید
پیشنهاد 24 : محصول را به فروش ارتباط ندهید
پیشنهاد 25 : نیاز اصلی را فراموش نکنید
پیشنهاد 26 : از تأیید استفاده کنید
پیشنهاد 27 : مطمئن شوید که نیاز تجاری ، همان خواسته ی شماست
پیشنهاد 28 : هر جا نیازی وجود داشته باشد ، فرصتی نیز هست
پیشنهاد 29 : به عنوان آخرین اقدام ، کاری برای ایجاد نیاز انجام دهید
 هفت پیشنهاد برتر فروش برای فروش از طریق مبنای تصمیم گیری توافقی
مقدمه
پیشنهاد 30 : مبنای تصمیم گیری را به سه مقوله تقسیم کنید
پیشنهاد 31 : برای ایجاد نیاز از مبنای تصمیم گیری استفاده کنید
پیشنهاد 32 : در ارائه پیشنهاد های کتبی از مبنای تصمیم گیری استفاده کنید
پیشنهاد 33 : برای برآمدن از پس مخالفت ها با قیمت ، از مبنای تصمیم گیری استفاده کنید
پیشنهاد 34 : برای بحث در مورد پیروزی ها و شکـست ها از مبنای تصمیم گیری استفاده کنید
پیشنهاد 35 : ارزش واقعی پول را بشناسید
پیشنهاد 36 : ثابت کنید که مشتری ارزش واقعی پول را درک می کند
 هشت پیشنهاد برتر فروش برای معرفی محصول شما
مقدمه
پیشنهاد 37 : مطمئن شوید که کل تیم در حال تعامل با مشتری است
پیشنهاد 38 : معرفی و تشریح را خوب انجام دهید
پیشنهاد 39 : از دیدگاه مشتری به پرداخت نگاه کنید
پیشنهاد 40 : هدف اصلی شما تصمیم گیرنده باشد
پیشنهاد 41 : اگر کـسی می گوید سخنران قابلی نیست ، حرفش را باور کنید
پیشنهاد 42 : ارقام را طوری ارائه کنید که با شرایط مشتری متناسب باشد
پیشنهاد 43 : هنگام معرفی کار به یک گروه ، از فنجانی قهوه کمک بگیرید
پیشنهاد 44 : کاری نکنید که سیاستمداران به شما حمله کنند
 پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که همیشه راهی وجود دارد
مقدمه
پیشنهاد 45 : به یاد داشته باشید همیشه راهی وجود دارد (1)
پیشنهاد 46 : به یاد داشته باشید همیشه راهی وجود دارد (2)
پیشنهاد 47 : به یاد داشته باشید همیشه راهی وجود دارد (3)
پیشنهاد 48 : به یاد داشته باشید همیشه راهی وجود دارد (4)
پیشنهاد 49 : به یاد داشته باشید همیشه راهی وجود دارد (5)
پیشنهاد 50 : به یاد داشته باشید همیشه امکان ارتکاب اشتباهات فاحش وجود دارد
 چهار پیشنهاد برتر فروش در یک خرده فروشی کوچک
مقدمه
پیشنهاد 51 : با مشتریان خود همان گونه که هستند رفتار کنید - قصد شما در زندگی
پیشنهاد 52 : مشتریان خود را بشمارید
پیشنهاد 53 : با دقت به کار خود تنوع ببخشید
پیشنهاد 54 : در ابتدا یک گرداننده انتخاب کنید
 شش پیشنهاد برتر فروش برای مواجهه با محصولات و بازارهای دشوار
مقدمه
پیشنهاد 55 : برای فروش اجناس بنجل از جذابیت ظاهری استفاده کنید
پیشنهاد 56 : اگر اولین بار فروش یک محصول موفقیت آمیز بود ، دوباره و دوباره آن را بفروشید
پیشنهاد 57 : از قوانین عرضه و تقاضا استفاده کنید
پیشنهاد 58 : برای سود بردن ، از ترساندن بوسیله تلویزیون استفاده کنید
پیشنهاد 59 : فرهنگ های مختلف رابررسی کنید
پیشنهاد 60 : مردم را مجبور نکنید به لاک دفاعی بروند
 هفت پیشنهاد برتر فروش برای فروشندگان
مقدمه
پیشنهاد 61 : یاد بگیرید از بالای سر بخوانید
پیشنهاد 62 : یاد بگیرید از کنار بخوانید
پیشنهاد 63 : در دام این عبارت نیفتید که " ما بلیط شما را رزرو خواهیم کرد "
پیشنهاد 64 : مشتری خود را وادار کنید که بخواهد مشکل شما را حل کند
پیشنهاد 65 : بیش از حد برنامه ریزی کنید
پیشنهاد 66 : یادتان باشد که آدم ها از آدم ها خرید می کنند
پیشنهاد 67 : « این به مشتری مربوط است ، خنگه ! »
 شش پیشنهاد برتر فروش برای برنامه ریزی فروش های پیچیده
مقدمه – اهداف و سازماندهی یک طرح کاری
پیشنهاد 68 : زمان بندی را درست انجام دهید
پیشنهاد 69 : یک هدف کاری گسترده تعیین کنید
پیشنهاد 70 : اهداف کاری فروش رابا مشتری هماهنگ کنید
پیشنهاد 71 : ازیک روند برنامه ریزی کاری سازمان یافته پیروی کنید
پیشنهاد 72 : قدم به قدم ازیک روند برنامه ریزی کاری گسترده یافته پیروی کنید
پیشنهاد 73 : از ارزیابی دیدگاه های کاری مشتری ، یک طرح کاری استخراج کنید
 چهار پیشنهاد برتر فروش برای رد صلاحیت پیشگیرانه
مقدمه
پیشنهاد 74 : با مطرح کردن سؤالی سخت ، از روشی بی پرده استفاده کنید
پیشنهاد 75 : در مورد کار پرسشی منطقی وجدی مطرح کنید
پیشنهاد 76 : از مشتری احتمالی بخواهید کاری انجام دهد
پیشنهاد 77 : از دستاویز « تصمیم گیری آشکار » استفاده کنید
 سه پیشنهاد برتر فروش برای نزدیک شدن تدریجی به معامله
مقدمه
پیشنهاد 78 : از پایان بندی سنجشی استفاده کنید
پیشنهاد 79 : از پایان بندی گزینه ای استفاده کنید
پیشنهاد 80 : حرف را در دهان بچه ها بگذارید
 ده پیشنهاد برتر فروش برای اجرای مدیریت حساب ها
مقدمه
پیشنهاد 81 : به یک مشتری عمده وابسته نباشید
پیشنهاد 82 : یک برنامه ریزی شفاف برای حساب ها انجام دهید
پیشنهاد 83 : پشتیبانی کاملی برای برنامه ریزی حساب ها فراهم آورید
پیشنهاد 84 : از یک روند سازنده برای برنامه ریزی حساب ها استفاده کنید
پیشنهاد 85 : برای تخصیص منابع لازم در اجرای یک طرح حسابداری موافقت کـسب کنید
پیشنهاد 86 : از تیم بخواهید از خط مشی کنونی پیروی کند
پیشنهاد 87 : بین تجزیه و تحلیل و اهداف ارتباط محکمی برقرار کنید
پیشنهاد 88 : از رادار استفاده کنید
پیشنهاد 89 : ثبت اسناد را خلاصه انجام دهید
پیشنهاد 90 : به عمد باعث حریق شوید؟
 ده پیشنهاد برتر فروش برای مدیران فروش
مقدمه
پیشنهاد 91 : کاری کنید که قسمت های دیگر شرکت ذهنیت درستی از کار عوامل فروش داشته باشند
پیشنهاد 92 : نقش واقعی مدیر فروش را بشناسید
پیشنهاد 93 : اجازه ندهید کارکنانتان خیلی سخت کار کنند
پیشنهاد 94 : هرگز تمرکز مسئولیت را از دست ندهید
پیشنهاد 95 : تأثیر تخفیف را به کارکنان خود نشان دهید
پیشنهاد 96 : از قانون 2 درصد استفاده کنید
پیشنهاد 97 : به عنوان مدیر فروش ، بزرگفکرکنید و خود را کوچک جلوه ندهید
پیشنهاد 98 : در مورد فروشندگان از راهبرد حقوقی مناسبی استفاده کنید
پیشنهاد 99 : به مبارزه برای تخصیص بودجه ادامه دهید
پیشنهاد 100 : برای پیش بینی فروش از شیوه ی چوب هاکی اجت
 

  • انتشارات نسل نو اندیش
  • کن لنگدان
  • مهدی پور علی
  • 248
  • اول
  • 1388
  • 2000
  • 978-964-412-980-3
  • 206
مــزایا
مــعایب