نوشته : ژاک هارو ویتزناشر : نسل نو اندیشترجمه : محمد ابراهیم گوهریان و مهین خالصیمدیریت ارائه خدمات برتر به مشتریان
نوشته : باربارا ای.گلانز ناشر : مبلغانترجمه : مجید نوریان 52 اصل اثبات شده برای جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش
نوشته: رنه ایونسونناشر : رساترجمه : امیر توفیقیارائه تکنیک های کاربردی برای جذب و حفظ مشتریان
نوشته : دانیل زانتیناشر: نواندیشترجمه: مصطفی صالحی نژاداستراتژی های جدید برای شگفت زده کردن مشتری و جذب مشتریان جدید
نوشته : مؤی علی و همکارانناشر : نسل نواندیشترجمه : سید کاظم بنی هاشمیایجاد مهارت های مشتری مداری
نوشته : مهرداد مولوی خراسانیناشر : مبلغانراهنمای عملی صادرات کالا وخدمات فنی ومهندسی
نوشته : پرومود باتراناشر : آوینترجمه : مامک بهادر زادهیک مشتری راضی ، بهترین مبلغ شماست
نوشته : کنت بلانچاردناشر: نسل نو اندیشترجمه : حسین معارف وندتحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان
نوشته: جرالد زالـــتمنناشر:رساترجمه : امیر توفیقیآنچه مشتری ها نمی توانند بگویند و آنچه رقبا نمی دانند
نوشته : کن بلانچاردناشر : رساترجمه : علی محمد گودرزی-امیر توفیقیروان شناسی رفتار مشتری
نوشته : بیل استینتناشر: رساترجمه: داود حیدریراهبردی در فروش بیشتر:شناخت چرایی و چگونگی خرید مشتری
نوشته : زیگ زیگلارناشر : کلید آموزشترجمه : شهلا وکیل زادهروند فروش، با رضایت مشتری کامل می شود
نوشته : کن بلانچارد،شلدون بولزناشر : رساترجمه :محمد گذرآبادیایجاد هواداران سیـــنه چاک و دوآتشه
نوشته : جاکوب هورویتزناشر : رساترجمه :عبدالرضا رضایی نژادارزش آفرینی مشتری و ارائه خدمات پس از فروش
نوشته : اسماعیل محمدی ناشر : رسا فلسفه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
نوشته : محمد فاریابی،داود مهدیان،احمد اسدیناشر : کهکشان دانشچگونگی رفتار با مشتری جهت افزایش فروش
با تخفیف خریداری کنید ...
کتابفروشی دات کام به عنوان حامی ویژه موسسه خیریه حامی راه انسانیت (irCharity.com) بر اساس تفاهم نامه ای که با این موسسه به امضا رسانده است ، 50 درصد از مبلغ سود خود را به عنوان مشارکت در فعالیت های اجتماعی انسان دوستانه به این موسسه اهدا می نماید.
بدینوسیله تمامی مشتریان کتابفروشی دات کام در این فعالیت انسان دوستانه شریک و همراه می باشند.
به امید ایرانی زیبا تر و ایرانی ای سربلند تر
فروشگاه ما را دنبال کنید