نوشته : ژاک هارو ویتزناشر : نسل نو اندیشترجمه : محمد ابراهیم گوهریان و مهین خالصیمدیریت ارائه خدمات برتر به مشتریان
نوشته : باربارا ای.گلانز ناشر : مبلغانترجمه : مجید نوریان 52 اصل اثبات شده برای جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش
نوشته: رنه ایونسونناشر : رساترجمه : امیر توفیقیارائه تکنیک های کاربردی برای جذب و حفظ مشتریان
نوشته : دانیل زانتیناشر: نواندیشترجمه: مصطفی صالحی نژاداستراتژی های جدید برای شگفت زده کردن مشتری و جذب مشتریان جدید
نوشته : مؤی علی و همکارانناشر : نسل نواندیشترجمه : سید کاظم بنی هاشمیایجاد مهارت های مشتری مداری
نوشته : مهرداد مولوی خراسانیناشر : مبلغانراهنمای عملی صادرات کالا وخدمات فنی ومهندسی
نوشته : پرومود باتراناشر : آوینترجمه : مامک بهادر زادهیک مشتری راضی ، بهترین مبلغ شماست
نوشته : کنت بلانچاردناشر: نسل نو اندیشترجمه : حسین معارف وندتحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان
نوشته: جرالد زالـــتمنناشر:رساترجمه : امیر توفیقیآنچه مشتری ها نمی توانند بگویند و آنچه رقبا نمی دانند
نوشته : کن بلانچاردناشر : رساترجمه : علی محمد گودرزی-امیر توفیقیروان شناسی رفتار مشتری
نوشته : بیل استینتناشر: رساترجمه: داود حیدریراهبردی در فروش بیشتر:شناخت چرایی و چگونگی خرید مشتری
نوشته : زیگ زیگلارناشر : کلید آموزشترجمه : شهلا وکیل زادهروند فروش، با رضایت مشتری کامل می شود
نوشته : کن بلانچارد،شلدون بولزناشر : رساترجمه :محمد گذرآبادیایجاد هواداران سیـــنه چاک و دوآتشه
نوشته : جاکوب هورویتزناشر : رساترجمه :عبدالرضا رضایی نژادارزش آفرینی مشتری و ارائه خدمات پس از فروش
نوشته : اسماعیل محمدی ناشر : رسا فلسفه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
نوشته : محمد فاریابی،داود مهدیان،احمد اسدیناشر : کهکشان دانشچگونگی رفتار با مشتری جهت افزایش فروش
با تخفیف خریداری کنید ...
فروشگاه ما را دنبال کنید